Świąteczny poniedziałkowy wyjazd rowerkiem za miasto.

Poniedziałek, 21 kwietnia 2014 · dodano: 03.05.2014 | Komentarze 0

W poniedziałek, po porannej Mszy Świętej i śniadaniu postanowiłem wybrać się rowerkiem na krótki wyjazd za miasto. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Redkowice - Janowice - Krępa Kaszubska - Gęś - Lędziechowo - Łebień - Rekowo Lęborskie - Kisewo - Lębork. Dystans wyniósł niecałe 50 km.
Co do samej jazdy - po zrobieniu w sobotę w szybkim tempie 70 km i w niedzielę 54 km myślałem, że mięśnie odmówią mi posłuszeństwa. Myliłem się . Z uwagi na zapowiadane opady tym razem pojechałem Krossem, a Merida została w domu. Pierwsze 24 km jechało się świetnie, dopiero na ponad 12 km odcinku Gęś - Lędziechowo - Łebień - Rekowo Lęborskie - Brzeźno skrz. wiało silnie w twarz. Ostatni fragment trasy od Brzeźna skrz. do Lęborka minął mi szybko, w nogach czuć było moc i frajdę z pokonywania kilometrów.
Przy okazji z uwagi na święto - lany poniedziałek liczyłem na kogoś, kto będzie ganiał za mnie z butelką wody, jak to miało miejsce kilka lat temu w Gowidlinie :-). Na szczęście taka przyjemność mnie nie spotkała, a ja zrobiłem kilka zdjęć z trasy - wjazdu do wsi Redkowice (zdjęcia zrobione z pobliskiego lasu) , które oto tu umieszczam :-).

Widok na Redkowice z pobliskiego lasu