Sobotni wyjazd rowerkiem na Kaszuby.

Sobota, 26 kwietnia 2014 · dodano: 03.05.2014 | Komentarze 0

W sobotnie przedpołudnie postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. W planach był wyjazd na Kaszuby. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Sierakowice - Sulęczyno - Gowidlino - Siemirowice - Cewice - Lębork. Dystans wyniósł ponad 88,5 km.
Co do samej jazdy. Po piątkowej spokojnej wieczornej jeździe (41,5 km) przyszedł czas na objazd rowerkiem pięknych Kaszub. Z Lęborka wyjechałem nieco później niż zaplanowałem - opóźnienie spowodowane było bólem głowy. Na początku przeciwnikiem był południowo - wschodni wiatr, który spowalniał jazdę. Pierwsze 20 km minęło mi wyjątkowo ciężko, dopiero przed Sierakowicami nogi zaczęły łapać właściwy rytm jazdy.
W Sierakowicach część trasy jechałem chodnikiem z uwagi na budowę ronda i wytyczone objazdy. Po kilku minutach dojechałem do Puzdrowa i tu skręciłem w lewo w kierunku Sulęczyna. Jak to na Kaszubach - co chwilę do pokonania były podjazdy i zjazdy. Wysiłek jednak opłacał się - moim oczom ukazywały się przepiękne krajobrazy. Po jakimś czasie dojechałem do Gowidlina i tu zatrzymałem się na chwilę, robiąc kilkadziesiąt zdjęć Jeziora Gowidlińskiego. Następnie spokojnie przez Siemirowice i Cewice dojechałem do Lęborka.
Poniżej mapka i kilka zdjęć z trasy.