Niedzielny wyjazd rowerkiem na Kaszuby.

Niedziela, 27 kwietnia 2014 · dodano: 03.05.2014 | Komentarze 1

W niedzielne przedpołudnie postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Celem, podobnie jak w dniu wczorajszym był objazd Kaszub - tym razem na wschód od Sierakowic. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Sierakowice - Miechucino - Mirachowo - Strzepcz - Linia - Lębork. Dystans wyniósł 77 km.
Co do samej jazdy. Teoretycznie jechało się lepiej niż w dniu wczorajszym, jednak na początkowych 40 km z Lęborka do Miechucina utrudniał silniejszy niż w sobotę południowo - wschodni zimny wiatr. Ja jednak nie poddawałem się i wyczekiwałem tylko chwili, kiedy w Miechucinie skręcę w lewo w kierunku Lęborka :-). Warte było to poświęcenie dla możliwości zobaczenia i sfotografowania przepięknych kaszubskich krajobrazów :-).
Pogoda do jazdy bardzo dobra, mój rower - Merida spisał się bardzo dobrze. W 3 dni pokonane 204,5 km - jest więc powód do stwierdzenia, że weekend minął świetnie .
Poniżej mapka i kilkanaście zdjęć z wyjazdu.
Pozdrawiam.

Widok na drogę do Sierakowic z mostu kolejowego w Sierakowicach
Widok na drogę do Sierakowic z mostu kolejowego w Sierakowicach © adammatuszek

Stare tory kolejowe biegnące w kierunku Sierakowic na moście kolejowym w Sierakowicach © adammatuszek

Okolice Sierakowic z mostu kolejowego w Sierakowicach
Okolice Sierakowic z mostu kolejowego w Sierakowicach © adammatuszek

Stare tory kolejowe biegnące w kierunku Kartuz na moście kolejowym w Sierakowicach © adammatuszek

Widok na wieś Stara Maszyna z mostu kolejowego w Sierakowicach
Widok na wieś Stara Maszyna z mostu kolejowego w Sierakowicach © adammatuszek

Widok na drogę wojewódzką nr 211 w kierunku Kartuz
Widok na drogę wojewódzką nr 211 w kierunku Kartuz © adammatuszek

Most kolejowy w Sierakowicach
Most kolejowy w Sierakowicach © adammatuszek

Stare tory kolejowe biegnące w kierunku Sierakowic w okolicach wsi Mojusz
Stare tory kolejowe biegnące w kierunku Sierakowic w okolicach wsi Mojusz © adammatuszek

Stare tory kolejowe biegnące w kierunku Kartuz w okolicach wsi Miechucino
Stare tory kolejowe biegnące w kierunku Kartuz w okolicach wsi Miechucino © adammatuszek

Widok na Miechucino. Po prawej stronie stary dworzec kolejowy
Widok na Miechucino. Po prawej stronie stary dworzec kolejowy © adammatuszek

Widok na Miechucino
Widok na Miechucino © adammatuszek

Kaszubskie krajobrazy
Kaszubskie krajobrazy © adammatuszek

Jedno z moich ulubionych miejsc do fotografowania - przepiękna polana w Miłoszewie © adammatuszek