Niedzielny wyjazd rowerkiem za miasto.

Niedziela, 19 października 2014 · dodano: 29.03.2015 | Komentarze 0

W niedzielne piękne przedpołudnie z Marcinem postanowiliśmy przejechać się rowerkami za miasto. Celem było sfotografowanie barw jesieni w lesie oraz po prostu – odpoczynek na rowerze po tygodniu ciężkiej pracy. Pokonana trasa to: Lębork – most kolejowy w Karczemkach – Jezioro Osowskie – Maszewo – Cewice – Lesiaki – Karwica – Unieszynko – Krępkowice – Dziechlino – Małoszyce – Lębork. Dystans wyniósł 61 km i został pokonany w większości drogami leśnymi.
Co do samej jazdy – jechało się świetnie. Od dawna brakowało mi takiego wyjazdu. Co prawda ostatnio bywałem w lesie rowerem , ale to z innego powodu (znakowanie ścieżek). Na samym początku udaliśmy się w kierunku mostu kolejowego w Karczemkach. Zrobiliśmy zdjęcia i przez Jezioro Osowskie udaliśmy się w kierunku linii kolejowej nr 237 odkryć 2 kolejne wiadukty kolejowe/mosty drogowe. W pewnym momencie dojechaliśmy do linii kolejowej i pojechaliśmy po niej rowerami w kierunku 2 poszukiwanych obiektów. Na szczęście nie jechał żaden pociąg, więc cali i zdrowi dojechaliśmy do obu tych obiektów . Zrobiliśmy zdjęcia i robiąc pętlę wokół Unieszynka dojechaliśmy do Krępkowic. W Unieszynku spotkaliśmy rowerzystę Sławka Maciejewskiego, podobnie jak my korzystającego z uroków pięknej pogody. Sławek udał się w kierunku Pogorzelic, my natomiast pojechaliśmy w kierunku Dębu Świętopełk sprawdzić oznakowanie ścieżki rowerowej. Przez Dziechlino i Małoszyce wróciliśmy do Lęborka.
Podsumowując. Jazda bardzo udana. Pogoda rewelacyjna, przez cały czas świeciło słoneczko, było też bardzo ciepło.

Pierwszy most drogowy w Cewicach
Pierwszy most drogowy w Cewicach © adammatuszek Widok z pierwszego mostu drogowego w Cewicach
Widok z pierwszego mostu drogowego w Cewicach © adammatuszek Na pierwszym moście drogowym w Cewicach
Na pierwszym moście drogowym w Cewicach © adammatuszek Drugi most drogowy w Cewicach
Drugi most drogowy w Cewicach © adammatuszek Na drugim moście drogowym w Cewicach
Na drugim moście drogowym w Cewicach © adammatuszek Na drugim moście drogowym w Cewicach