Niedzielny wyjazd rowerkiem za miasto.

Niedziela, 2 listopada 2014 · dodano: 29.03.2015 | Komentarze 1

W niedzielne przedpołudnie odbył się kolejny z mini rajdów organizowanych przez Stowarzyszenie "Lew Lębork". Tym razem sporą 15 - osobową grupką udaliśmy się na nieoficjalny przejazd "niebieską trasą rowerową" do Dębu Świętopełk. Było nam miło, że obecne były z nami osoby jadące z nami po raz pierwszy :-).
Pierwszy etap prowadził spod PKO BP w Lęborku do skrzyżowania drogi z Małoszycami. Tu grupka nieznająca trasy na podstawie oznakowania na drzewach miała za zadanie dojechać do Dębu Świętopełk, natomiast Waldek, Sławek i Adam (ja) jako znakarze trasy staraliśmy się jechać na końcu. Grupkę prowadziły Kasia Zając i Beata Kosior, które świetnie poradziły sobie i razem dojechaliśmy do Dębu.
W drodze powrotnej udaliśmy się ku małej rzeczce wokół Dębu odwiedzając ruiny starego prywatnego młynu oraz grób z 1945 roku. Historię tych miejsc świetnie przedstawił nam Marek Drzewiecki. Następnie przez Dziechlino i Małoszyce dojechaliśmy do skrzyżowania drogi krajowej nr 6 z drogą do Małoszyc, gdzie nastąpiło zakończenie rajdu. Dystans wyniósł ok. 22 km.
Chciałbym Wam wszystkim serdecznie podziękować za uczestnictwo w tym mini rajdzie. Lwom dziękuję za zabezpieczanie trasy, Markowi Bibliw za serwis rowerowy, Markowi Drzewieckiemu za olbrzymią wiedzę podczas opowiadania historii młynu i okolicach. Atmosfera i pogoda podczas przejazdu - świetna.
Zapraszam do uczestnictwa w kolejnych rajdach organizowanych przez Stowarzyszenie Lew Lębork.
Pozdrawiam.
Adam
Start minirajdu
Start minirajdu © adammatuszek
W okolicach Krępkowic
W okolicach Krępkowic © adammatuszek
Podczas znakowania trasy rowerowej
Podczas znakowania trasy rowerowej © adammatuszek Podczas znakowania trasy rowerowej
Podczas znakowania trasy rowerowej © adammatuszek