Piątkowy popołudniowy wyjazd rowerkiem za miasto.

Piątek, 12 września 2014 · dodano: 29.03.2015 | Komentarze 0

W piątkowe popołudnie 12 września 2014 roku odbył się kolejny mini rajd zorganizowany przez Stowarzyszenie Lew Lębork. Na starcie zjawiło się 7 osób – sami Panowie, w tym Remek jadący z nami po raz pierwszy . Celem mini rajdu było dojazd do mostu drogowego w Osowcu, leżącego nad linią kolejową nr 237 Lębork – Kamieniec (wcześniej Lębork – Bytów). Trasa, jaką pokonaliśmy to: Lębork – Rybki – Molczyce – Osowiec – Molczyce – Rybki – Lębork. Dystans wyniósł niecałe 17,5 km.
Co do samej jazdy. Na samym początku zmieniliśmy nieco trasę wycieczki i praktycznie cały czas jechaliśmy drogą wojewódzką nr 214 – jedynie odcinek z Osowca do i z mostu pokonaliśmy drogami gruntowymi. Po ok. 30 minutach dojechaliśmy do wyznaczonego celu. Zrobiliśmy zdjęcia oraz jak zawsze pożartowaliśmy sobie . Przy wyjeździe z mostu Andrzejowi przydarzyła się awaria – zrobiła się dziura w dętce. Na szczęście Andrzej szybko się uwinął z awarią i po kilkunastu minutach dojechaliśmy do Lęborka.
Dziękuję wszystkim Uczestnikom za udział w wycieczce. Do zobaczenia na kolejnym mini rajdzie.

W drodze na most drogowy w Osowcu
W drodze na most drogowy w Osowcu © adammatuszek Na linii kolejowej nr 237 Lębork - Cewice w Osowcu
Na linii kolejowej nr 237 Lębork - Cewice w Osowcu © adammatuszek Na moście drogowym nad linią kolejową nr 237 w Osowcu
Na moście drogowym nad linią kolejową nr 237 w Osowcu © adammatuszek Awaria roweru