Niedzielny wyjazd na Zamkową Górę.

Niedziela, 24 lipca 2011 · dodano: 24.07.2011 | Komentarze 1

W niedzielne popołudnie (w końcu bezdeszczowe :D) postanowiłem wybrać się za miasto. Towarzyszył mi przyjaciel Marcin. Plan jazdy nieco był inny, ale pojechało się w inne ciekawe miejsce - na Zamkową Górę. Trasa, jaką pokonaliśmy to: Lębork - Bukowina - Zamkowa Góra - Kobylasz - Linia - Lębork. Odcinek od Bukowiny do Linii pokonaliśmy lasem, w większości czerwonym szlakiem.
Co do samej jazdy - jechało się dobrze. Na samym początku do Bukowiny wiał dość nieprzyjemny wiatr w twarz. Przez kilka km jechaliśmy obok torów kolejowych nieczynnej linii Lębork - Kartuzy, by czerwonym szlakiem dojechać na Zamkową Górę. Dojazd do Zamkowej Góry dobrze oznaczony. Widoki z punktu widokowego naprawdę robią wrażenie (chyba nawet lepsze od wieży widokowej na Górze Siemierzyckiej, niedaleko Bytowa). Po zrobieniu kilkunastu fotek udaliśmy się przez Linię do Lęborka.
Na ostatniej prostej przed Lęborkiem Marcin próbował mi odjechać, jednak ja pomimo kłopotów z tylną przerzutką
bez problemu go dogoniłem i z przewagą kilkunastu metrów spokojnie, kontrolując sytuację, pierwszy dojechałem
do Lęborka.
Jak zawsze daję kilka najciekawszych fotek.
Adam Matuszek

Na przejeździe kolejowym - nieczynnej linii kolejowej Lębork - Kartuzy, niedaleko Kamienicy Królewskiej. © adammatuszek

Widok z punktu widokowego Zamkowa Góra. © adammatuszek

Na punkcie widokowym Zamkowa Góra, niedaleko Kamienicy Królewskiej. © adammatuszek

Marcin na punkcie widokowym Zamkowa Góra niedaleko Kamienicy Królewskiej. © adammatuszek

Przy zejściu z punktu widokowego Zamkowa Góra. W tle jedno z kaszubskich jezior. © adammatuszek