Środowy wyjazd na Jelenią Górę.

Środa, 20 lipca 2011 · dodano: 20.07.2011 | Komentarze 0

W środowe popołudnie postanowiłem wybrać się z Marcinem na krótki wyjazd rowerowy za miasto. Naszym celem tym razm była wieża widokowa na Jeleniej Górze.
Trasa, jaką pokonaliśmy to: Lębork - Łęczyce - Rozłazino - szczyt Jelenia Góra - Boże Pole Małe - Chmieleniec - Łęczyce - Lębork. Wyszło ok. 60 km, z czego ok. 17 km lasem.
Co do samej jazdy. Jechało się dość dobrze, z małym błądzeniem. Jak to ja :D - przed samym końcem wjazdem na Jelenią Górę postanowiłem skrócić trasę i zjechać z niebieskiego szlaku. Niestety, okazało się to błędem i musieliśmy z Marcinem przeprowadzać rowery przez śliskie podłoże z wieloma gałęziami, które pozostały po ścince drzew. Po ok. 10 minutach błądzenia doszliśmy do drogi zaznaczonej na GPSie i po chwili byliśmy na wieży. Na chwilę przed zejściem z wieży chciałem sprawdzić wytrzymałość kasu i zrzuciłem go z wieży widokowej. Efekt - z tyłu, niedaleko lewego ucha urwał się styropian :D.
Tym razem nie daję mapki (za dużo roboty w MapSource, a i tak brak na mapce właściwych dróg). Daję za to 5 zdjęć.
Adam Matuszek

W lesie, przy szlabanie przecinającym drogę gruntową z "niebieskim szlakiem". © adammatuszek

Widok z wieży widokowej na Jeleniej Górze. © adammatuszek

Widok na Boże Pole Małe i okolice z wieży widokowej na Jeleniej Górze. © adammatuszek