Niedzielny popołudniowy wyjazd za miasto.

Niedziela, 26 maja 2013 · dodano: 28.05.2013 | Komentarze 0

W niedzielne popołudnie postanowiliśmy wybrać się z Marcinem na krótki wyjazd za miasto. Trasa, jaką pokonaliśmy to: Lębork - Wilkowo - Garczegorze - Łebień - Lędziechowo - Krępa Kaszubska - Janowice - Redkowice - Lębork. Dystans wyniósł nieco ponad 42 km.
Co do samej jazdy. Początkowo na jazdę się na niezapowiadało. Pogoda była niezbyt ciekawa, dopiero w godzinach popołudniowych zaczęło świecić słońce. Obawiając się trochę o opady deszczu na trasę wyruszyłem Krossem, który po małym liftingu (wymiana kasety, pedałów na SPD oraz zamontowaniu błotników) sprawuje się całkiem dobrze. Przy okazji udało się zrobić trochę nowych zdjęć umieszczonych w tej notce. W okolicach Janowic słońce wyszło zza chmur, przez co jazda stała się przyjemniejsza :-).
Ogólnie jechało się dobrze, bez żadnych szaleństw na trasie, tempo spokojne.
Jak zawsze link do trasy, zdjęcia oraz krótki filmik (tu radzę ściszyć głośniki - małe szumy).