Poniedziałkowy wyjazd za miasto.

Poniedziałek, 27 maja 2013 · dodano: 28.05.2013 | Komentarze 1

W poniedziałkowe popołudnie, po pracy postanowiłem wybrać się z Marcinem na krótką przejażdżkę rowerkiem za miasto. Trasa, jaką pokonaliśmy to: Lębork - Maszewo - Cewice - Łebunia - Popowo - Lębork. Dystans wyniósł nieco ponad 37 km.
Co do samej jazdy - jechało się bardzo dobrze. Na samym początku - na pierwszych 3 km ciężko było przejechać przez miasto. Samochody wyjeżdżały dosłownie wszędzie - z każdej możliwej ulicy, na ścieżce rowerowej pod tunelem trzeba było zwolnić z powodu jadących rowerzystów. Z racji tego, że specjalnie nie ma tam miejsca do wyprzedzania należało zwolnić prędkość :-). Podobnie jak dzień wcześniej na trasę wziąłem Krossa, mając obawy o opady deszczu (wg kilku prognoz pogody). Jak się później okazało padać zaczęło dopiero wieczorem. Przed wjazdem do Maszewa na moście kolejowym zrobiliśmy kilkanaście zdjęć i udaliśmy się dalej. Słoneczko świeciło na całej trasie, jazda więc była przyjemniejsza niż zwykle (nie licząc niedzielnej jazdy). Tempo bardzo spokojne (nie pamiętam dawno tak swojej spokojnej jazdy), bez żadnych szaleństw. Z uwagi na ciężki dzień w pracy nie chciałem dodatkowo obciążać organizmu.
Podsumowując - jazda udana. Pogoda dopisała, kolejne kilometry w nogach zrobione :-).
Jak zawsze link do trasy i kilka nowych zdjęć.

Most kolejowy niedaleko Maszewa © adammatuszek

Zbliżenie na drogę nr 212 do Cewic i remontowaną linię kolejową do Siemirowic © adammatuszek

Remontowany most kolejowy niedaleko Maszewa © adammatuszek

Zbliżenie na prace remontowe na moście kolejowym niedaleko Maszewa © adammatuszek

Na moście kolejowym niedaleko Maszewa © adammatuszek

Widok na drogę do Maszewa z mostu kolejowego na remontowanej linii kolejowej Lębork - Siemirowice © adammatuszek

Widok na drogę nr 212 (w lewo Lębork, w prawo Cewice) z mostu kolejowego na remontowanej linii kolejowej Lębork - Siemirowice © adammatuszek

Most kolejowy niedaleko Maszewa. W tle droga w lewo na Lębork, w prawo na Cewice © adammatuszek