Sobotni wyjazd za miasto.

Sobota, 20 lipca 2013 · dodano: 21.07.2013 | Komentarze 2

W sobotnie południe wraz z grupką Lwa Lębork, postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Wicko - Charbrowo - Wicko - Lębork. Dystans wyniósł niecałe 41 km.
Co do samej jazdy. Jechało się dobrze. Otrzymaliśmy zaproszenie z Gminy Wicko aby uczestniczyć w paradzie z okazji święta teże gminy. Wyjechaliśmy ok. 12:25 by po niecałych 45 minutach z przerwą przy sklepie w Krępie Kaszubskiej zameldować się w Wicku. Ok. 14:15 wzięliśmy udział w przemarszu czarownic, w bardzo spokojnym tempie dojeżdżając do Charbrowa na stadion. Tu, po ok. 30 minutach wraz z 5 innymi rowerzystami z Lwa udałem się do Lęborka, mając zaplanowane popołudnie. W drodze powrotnej, niedaleko Darżkowa zjeżdżając z prędkością ok. 50 km/h trochę mnie wyniosło ze ścieżki rowerowej, cudem nie zaliczając upadku.
Podsumowując - jazda udana, kolejne kilometry w nogach.
Poniżej najciekawsze zdjęcia z wyjazdu.

Na paradzie zorganizowanej z okazji Dni Gminy Wicko © adammatuszek

W Charbrowie w towarzystwie Wójta Gminy Wicko p. Dariusza Waleśkiewicza © adammatuszek