• Sprzęt Merida Crossway TFS 700 V.

Piątkowy poranny wyjazd za miasto.

Piątek, 2 sierpnia 2013 · dodano: 02.08.2013 | Komentarze 1

W piątkowy poranek postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Wilkowo - Łebień - Łęczyce - Nawcz - Linia - Lębork. Dystans wyniósł niecałe 66,5 km.
Co do samej jazdy - jechało się bardzo dobrze, choć w dniu wczorajszym nogi kręciły lepiej niż dziś. Być może było to spowodowane wyższą temperaturą lub wiatrem trochę utrudniającym jazdę. Sam nie wiem :-). Tempo na trasie spokojne, bez żadnych szaleństw. Przed Rozłazinem mój Garmin dostał małej zawieszki.
Podsumowując - jazda udana. Kolejne kilometry w nogach :-).
Poniżej link do trasy i kilka najciekawszych zdjęć z dzisiejszej wycieczki.

Stare tory kolejowe - właściwie ich brak niedaleko Rozłazina na nieczynnej linii kolejowej Lębork - Pruszcz Gdański © adammatuszek

Stare tory kolejowe niedaleko Rozłazina na nieczynnej linii kolejowej Lębork - Pruszcz Gdański © adammatuszek

Droga prowadząca do Nawcza - widok od strony Tłuczewa/Linii © adammatuszek

Droga prowadząca do Nawcza niedaleko wsi Osieki - widok od strony Tłuczewa/Linii © adammatuszek