Niedzielny wyjazd do Władysławowa.

Niedziela, 4 sierpnia 2013 · dodano: 05.08.2013 | Komentarze 1

W niedzielę postanowiłem wybrać się z Marcinem rowerkami do Władysławowa. Trasa, jaką pokonaliśmy to: Lębork - Mierzyno - Gniewino - Sobieńczyce - Krokowa - Karwia - Władysławowo - Swarzewo - Krokowa - Choczewo - Żelazno - Lębork. Dystans wyniósł ok. 147 km.
Co do samej jazdy. Tego samego dnia, w godzinach porannych z Lęborka wyruszała wycieczka rowerowa na Hel - pociągiem do Gdyni i z Gdyni promem na Hel, by z tej miejscowości wrócić już rowerami do Lęborka. Ja z Marcinem postanowiliśmy pojechać do Władysławowa na 2 kołach, tak w celu sprawdzenia formy i przejechania po znanych terenach. Do "Władka" podróż minęła bardzo dobrze, po drodze zaliczyliśmy solidny podjazd pod górę w Sobieńczycach. Ok. 12:00 dojechaliśmy do Władysławowa. Tu weszliśmy na wieżę widokową i zjedliśmy obiad. Półtora godziny później spacerując z rowerami wyszliśmy na obrzeża miasta wypatrując grupki, z którą wg wcześniejszych ustaleń chcieliśmy wrócić do Lęborka. Grupka dojechała do nas po 14:30 i razem wyruszyliśmy w podróż do Lęborka. Tempo jazdy spokojne, do Władysławowa z Marcinem mieliśmy średnią prędkość ok. 25.8 km/h, potem ona spadła. W Goszczynie i Zwartowie złapał nas deszcz.
Podsumowując - jazda udana. Pogoda do jazdy dobra, gdyby nie padający deszcz jechałoby się lepiej. Nogi wytrzymały dystans. Merida na trasie spisała się świetnie, przy okazji ładnie się brudząc :-).
Poniżej link do trasy i kilka zdjęć.

Wieża widokowa we Władysławowie. Zdjęcia z niej były robione z wyższego punktu (nad ceglanym dachem). © adammatuszek