Lipiec, 2017

Środowy wyjazd za miasto.

Środa, 12 lipca 2017 · dodano: 14.07.2017 | Komentarze 0

Środowy wieczorny wyjazd rowerkiem. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Mosty - Lębork. Dystans wyniósł 13,5 km.
Co do samej jazdy. Był on zrobiony na siłę. Z powodu opadów deszczu nie odbył się zaplanowany minirajd. Z rana czekałem na opady deszczu - nie pojawiły się. Wieczorem jak opady ustały pojechałem zrobić choć krótką rundkę za miasto. W drodze powrotnej w lesie próbując ominąć kałużę przewróciłem się wpadając do tej kałuży :-). Na szczęście nic poważnego się nie stało, skończyło się na lekkich siniakach na lewej nodze. O własnych siłach dojechałem do domu.
Pozdrawiam.

Wtorkowy wyjazd rowerkiem za miasto.

Wtorek, 11 lipca 2017 · dodano: 14.07.2017 | Komentarze 0

Krótki popołudniowy wyjazd rowerkiem z koleżanką Anią nad Jezioro Lubowidzkie. Pokonana trasa to: Lębork - Mosty - Lubowidz - Jezioro Lubowidzkie - Mosty - Lębork. Dystans wyniósł 15 km.
Wyjazd byłby dłuższy, z uwagi na moje wieczorne plany (wyjście do kina z przyjacielem Marcinem na film "Volta", na który wygrałem podwójne zaproszenie ). Pogoda do jazdy dobra, świeciło słoneczko :-).

Z koleżanką Anią nad Jeziorem Lubowidzkim
Z koleżanką Anią nad Jeziorem Lubowidzkim © adammatuszek

Poniedziałkowy wyjazd rowerkiem za miasto.

Poniedziałek, 10 lipca 2017 · dodano: 11.07.2017 | Komentarze 0

Poniedziałkowy wyjazd rowerkiem na Kaszuby. Pokonana trasa to: Lębork - Sierakowice - Borucino - Miechucino - Mirachowo - Miłoszewo - Linia - Rozłazino - Łęczyce - Kisewo - Lębork. Dystans wyniósł niecałe 104,5 km.
Co do samego wyjazdu - jechało się świetnie. Mając w nogach piątkowe 101,5 km; sobotnie 103,5 km i wczorajsze lżejsze - rozjazdowe 41,5 km nie spodziewałem się szału. Wybrałem bardzo trudną trasę z wieloma cięższymi podjazdami. Liczyłem, iż zmęczenie da o sobie znać. Na szczęście nie dało :-). Standardowo do Bukowiny rozkręcałem się. Przed Sierakowicami minął mnie Piotr Rzeszutek z Klubu Kolarskiego "Lew Lębork", z którym w Sierakowicach wymieniłem kilka zdań. Za Sierakowicami gonił mnie piesek, uciekłem :-). Za Miłoszewem zrobiłem zdjęcie z Damkiem - kaszubskim leniwym duchem odpowiedzialnym za rzeczy tajemne i ukryte. W Łęczycach w Cukierni Iwonka zrobiłem zaopatrzenie i dojechałem do domu. Gdyby nie pewne obowiązki jechałbym dalej - w nogach była moc, świeżość :-).

Z Damkiem - kaszubskim leniwym duchem odpowiedzialnym za rzeczy tajemne i ukryte © adammatuszek

Okolice wsi Nawcz
Okolice wsi Nawcz © adammatuszek

Okolice wsi Kisewo
Okolice wsi Kisewo © adammatuszek

Kwiaty na polu w okolicy wsi Kisewo
Kwiaty na polu w okolicy wsi Kisewo © adammatuszek

Niedzielny wyjazd za miasto.

Niedziela, 9 lipca 2017 · dodano: 11.07.2017 | Komentarze 0

Niedzielny samotny wyjazd rowerkiem za miasto. Pokonana trasa to: Lębork - Wilkowo Nowowiejskie - Garczegorze - Lędziechowo - Łebień - Rekowo Lęborskie - Kisewo - Lębork. Dystans wyniósł ponad 41,5 km.
Co do samej jazdy - jechało się bardzo dobrze. Wyjazd ten potraktowałem jako rozjazd po 2 ponad 100 km wycieczkach, które odbyłem w piątek i w sobotę. Nogi bardzo dobre jechały. Na trasie świeciło słoneczko, pewnym utrudnieniem był zimny wiatr utrudniający jazdę.

Sobotni wyjazd rowerkiem za miasto.

Sobota, 8 lipca 2017 · dodano: 11.07.2017 | Komentarze 0

Wczoraj przejechanych rowerkiem 101,5 km; dziś 103,5 km :-). Wyjazd rowerkiem z grupką znajomych. Pokonana trasa to: Lębork - Żelazna - Choczewo - Szklana Huta - Osetnik (Stilo) - Ulinia - Łeba - Białogarda - Lębork.
Wycieczka bardzo udana. Przed Szklaną Hutą złapał nas deszcz, na szczęście schroniliśmy się w miejscu postojowym z ławeczkami. Przed Ulinią trafiła nam się przebita dętka, panowie sprawnie uporali się z awarią. Do Ulinii dojechaliśmy leśną drogami niedaleko morza oraz gruntowymi. W Łebie uzupełniliśmy spalone kalorie i wróciliśmy do Lęborka.
Dziękuję wszystkim serdecznie za miły, fajny, bardzo ciekawy wyjazd :-).

W Szklanej Hucie
W Szklanej Hucie © adammatuszek

W okolicach Lubiatowa nad Morzem Bałtyckim
W okolicach Lubiatowa nad Morzem Bałtyckim © adammatuszek

Piątkowy wyjazd za miasto.

Piątek, 7 lipca 2017 · dodano: 11.07.2017 | Komentarze 0

Dzisiejszy wyjazd rowerkiem z koleżanką ze Stowarzyszenia Rowerowego "Lew Lębork" Asia Wo. Trasa pokonana to: Lębork - Nowa Wieś Lęborska - Janowice - Redkowice - Gorzyno - Stowięcino - Główczyce - Izbica - Żarnowska - Charbrowo - Wicko - Nowa Wieś Lęborska - Lębork - Mosty - Lubowidz - Lębork. Mój pokonany dystans wyniósł 101,5 km, Asi 73 km.
Co do samej jazdy. Pierwotnie umawialiśmy się na wycieczkę ok. 50 kilometrową. A że się dobrze (nawet pojechaliśmy przez Zgierz) i miło jechało pojechaliśmy do Słowińskiego Parku Narodowego szlakiem R10 z Izbicy do Żarnowskiej (coś dla Ciebie Krzysztof Ha :D). Było trochę piachu, ale daliśmy radę. Po drodze weszliśmy na drewniany pomost na Wielkim Bagnie. Z Żarnowskiej do Białogardy jechaliśmy drogą dla samobójców rowerowych (remontowany odcinek Żarnowska - Białogarda). We wsi Charbrowski Bór pokazałem Asi dom, z którego tydzień temu wybiegł pies i gonił mnie o 2:30 w nocy ok. 200 metrów (Agnieszka Wa i Michał Waszkuć pamiętacie chyba nie?:D). W Nowej Wsi Lęborskiej Asia Wo pojechała do siebie, ja mając na liczniku ok. 88 km postanowiłem dokręcić do 100. I udało się :-).
Wyjazd bardzo fajny, jeden z moich najlepszych i najbardziej udanych w tym roku. Przez większość trasy towarzyszyła nam mżawka. Asia Wo dzięki za bardzo mile spędzone popołudnie na rowerku :-).
Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć.

W drodze do Słowińskiego Parku Narodowego

Na tle wielkiego bagna w Słowińskim Parku Narodowym © adammatuszek

Pomost na wielkie bagno w Słowińskim Parku Narodowym
Pomost na wielkie bagno w Słowińskim Parku Narodowym © adammatuszek

Czwartkowy wyjazd rowerkiem za miasto.

Czwartek, 6 lipca 2017 · dodano: 07.07.2017 | Komentarze 0

Czwartkowy wieczorny wyjazd nad Jezioro Lubowidzkie z Michałem i Tomkiem. Powrót do domu ok. 0:00. Pokonana trasa to: Lębork - Lubowidz - Jeizoro Lubowidzkie - Mosty - Lębork; dystans wyniósł ok. 12 km.
Wyjazd bardzo spokojnym tempem, droga powrotna minęła w bardzo zimnej temperature. Udało się za to zrobić fajne zdjęcia :-).

Jezioro Lubowidzkie nocą
Jezioro Lubowidzkie nocą © adammatuszek

Czwartkowy wyjazd rowerkiem za miasto.

Czwartek, 6 lipca 2017 · dodano: 07.07.2017 | Komentarze 0

Czwartkowy popołudniowy wyjazd rowerkiem z koleżanką Anią. Pokonana trasa to: Lębork - Nowa Wieś Lęborska - Garczegorze - Łebień - Tawęcino - Brzeźno Lęborskie - Nowa Wieś - Lębork. Dystans wyniósł ponad 45 km.
Cel wyjazdu - pokazanie koleżance wiaduktu kolejowego w Tawęcinie. Jazda bardzo spokojna, pogoda dopisała.

Wiadukt kolejowy w Tawęcinie
Wiadukt kolejowy w Tawęcinie © adammatuszek

Środowy grupowy wyjazd rowerkiem za miasto.

Środa, 5 lipca 2017 · dodano: 06.07.2017 | Komentarze 0

Środowy minirajd ze Stowarzyszeniem Rowerowym "Lew Lębork", który miałem poraz kolejny poprowadzić. Pokonana trasa to: Lębork - Jezioro Osowskie - Osowo Lęborskie - Maszewo Lęborskie - Leśnice - Lębork. Dystans wyniósł 32 km. Pogoda ora frekwencja (40 osób) dopisały :-).

Nad Jeziorem Osowskim
Nad Jeziorem Osowskim © adammatuszek

Wtorkowy wyjazd rowerkiem za miasto.

Wtorek, 4 lipca 2017 · dodano: 04.07.2017 | Komentarze 0

Wieczorny grupowy wyjazd rowerkiem za miasto. Pokonana trasa to: Lębork - Jezioro Osowskie - Osowiec - Molczyce - Rybki - Lębork. Dystans wyniósł ponad 20,5 km.
Co do samej jazdy - jechało się bardzo dobrze. W planach był inny wyjazd, jednak pogoda w dzień przygotowała niespodziankę w postaci opadów deszczu i silnego wiatru. Wieczorem nieco uspokoiło się. Nie miałem co robić w domu, więc napisałem na Facebooku propozycję wieczornego rajdu. Zgłosiło się oprócz mnie 7 osób i razem spokojnie pojechaliśmy nad Jezioro Osowskie. Tu zrobiliśmy ok. 20 minutowy postój i wróciliśmy do Lęborka.
Wieczorne minirajdy mają swoje plusy i minusy, trzeba na nich więcej uważać. Za to jest mniejszy ruch samochodów. W każdym razie czy to dzienny czy nocny rajd - należy uważać, aby nikomu nie zrobić krzywdy.