Niedzielny wyjazd rowerkiem.

Niedziela, 16 czerwca 2013 · dodano: 16.06.2013 | Komentarze 2

W niedzielne przedpołudnie postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Mierzyno - Gniewino - Prusewo - Słuchowo - Choczewo - Żelazno - Maszewko - Garczegorze - Nowa Wieś - Lębork. Dystans wyniósł 85 km.
Co do samej jazdy. Jechało się dobrze. Na pierwszych 17 km do Chrzanowa towarzyszyli mi Michał i Grzesiek, by w tej wiosce skręcić w prawo i udać się w kierunku Lęborka. Tak więc dalej jechałem już sam. Bez problemów dojechałem do Gniewina, by tu podjąć decyzję, gdzie jechać dalej. Pierwsza myśl mówiła mi o wariancie dłuższym i trudniejszym, czyli skręcić w prawo, by przez Luzino i Linię udać się do Lęborka. Mając jednak wczorajsze 90 km, oszczędzając siły na kolejne wyjazdy w przyszłym tygodniu postanowiłem skręcić w lewo i dojechać do Prusewa. Tu skręciłem w prawo i po chwili w lewo dojeżdżając do drogi wojewódzkiej nr 213.
Odcinek ten do Maszewka minął pod znakiem jazdy pod silny przedni wiatr. Na tym etapie trochę zwolniłem, choć średnia prędkość była na dobrym poziomie. Po dojechaniu do Maszewka skręciłem w lewo i tu - na szczęście z wiatrem wiejącym w bok dojechałem bez żadnych problemów do Lęborka.
Podsumowując - jazda udana. Pogoda dość dobra, często niebo było zachmurzone, tak jakby zanosiło się na opady deszczu. Średnia prędkość całkiem niezła, jednak nie przywiązywałem do niej szczególnej uwagi. W nogach, podobnie jak wczoraj była moc, choć trochę się obawiałem o nią po dość trudnej wczorajszej trasie.
Jak zawsze link do trasy i 2 zdjęcia - jedno nowe i jedno archiwalne.

Jezioro Żarnowieckie w Nadolu © adammatuszek

Zbliżenie na ścieżkę rowerową i odnowiony odcinek trasy Nowa Wieś - Białogarda w Nowej Wsi. © adammatuszek