Wtorkowy popołudniowy wyjazd za miasto.

Wtorek, 18 czerwca 2013 · dodano: 18.06.2013 | Komentarze 1

W piękne wtorkowe popołudnie, po pracy postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Łęczyce - Rozłazino - Nawcz - Dzięcielec - Lębork. Dystans wyniósł 42 km.
Co do samej jazdy - jechało się bardzo dobrze. Przed jazdą odbyłem rozmowę telefoniczną z Marcinem na temat wyjazdu. On chciał zrobić rundkę po lesie, ja natomiast zdecydowanie wolałem pojeździć szosą. Efekt był tego taki, że pojechałem sam :-). Po weekendowej większej jeździe oraz wczorajszej grze na orliku postanowiłem pojechać na nieco krótszą pętlę wokół Lęborka. Owszem, można było zrobić 53, 65 lub 76 km. Nie chciałem jednak zbytnio obciążać organizmu po pracy (dla zainteresowanych - jestem pracownikiem Sądu Rejonowego w Lęborku). Sama jazda ma być przyjemnością, nie dodatkową czynnością, którą trzeba wykonać :-). Przy okazji udało się zrobić kilka fotek.
Podsumowując - jazda bardzo udana. Pogoda bardzo dobra, czasami wiał silniejszy przedni wiatr. Średnia prędkość też niezła; gdyby nie fotostopy oraz miejscami fatalna jakość dróg asfaltowych byłaby ona ciut większa. Najważniejsze, że kolejne kilometry w nogach i tego trzeba się trzymać :-).
Jak zawsze link do trasy i kilka nowych zdjęć, oraz 2 archiwalne - w tym jedno z tego miesiąca.

Na tle starych torów kolejowych, niedaleko wsi Nawcz. © adammatuszek

Przejazd kolejowy - niestety zarośnięty na nieczynnej linii kolejowej Lębork - Pruszcz Gdański na drodze pomiędzy Rozłazinem a Nawczem © adammatuszek

Nawcz - widok na okolice. W tle - za drzewami asfaltowa droga prowadząca do wsi Dzięcielec © adammatuszek

Widok na południowe okolice Nawcza pomiędzy Nawczem a Dzięcielcem © adammatuszek