Niedzielny popołudniowy wyjazd za miasto.

Niedziela, 23 czerwca 2013 · dodano: 25.06.2013 | Komentarze 0

W niedzielne popołudnie, po ukończonej jeździe na Maratonie im. T.Hopfera postanowiłem wybrać się na małe kółko za miasto, tym razem w bardzo rekreacyjnym tempie. Towarzyszył mi Marcin. Trasa, jaką pokonaliśmy to: Lębork - Łęczyce - Rozłazino - Dzięcielec - Lębork. Dystans wyniósł nieco ponad 40 km.
Co do samej jazdy - jechało się nadspodziewanie dobrze. Popołudniowy wyjazd potraktowałem jako rozjazd po porannych 42 km. Spodziewając się opadów deszczu tym razem wziąłem Krossa. Intuicja mnie nie zawiodła i w Godętowie nastąpiło małe oberwanie chmury. Na przystanku autobusowym ok. 30 minut poczekaliśmy aż się wypogodzi i wyruszyliśmy dalej. Ok. 2 km przed Rozłazinem trafiliśmy na zupełnie inną pogodę - nie było widać śladów opadów deszczu, słoneczko pięknie świeciło i było zdecydowanie cieplej. Spokojnym tempem, miejscami po słabej drodzej asfaltowej dojechaliśmy do Lęborka.
Podsumowując - jazda udana, nogi dobrze wytrzymały obie dzisiejsze jazdy.
Jak zawsze link do trasy. Archiwalne zdjęcia z trasy znajdziecie TU - wpisie z dnia 18.06.2013r - większość z nich dotyczy pokonanej trasy (z wyjątkiem Nawcza).